دسته‌بندی نشده

معرفی انواع المنت ها

معرفی انواع المنت ها

معرفی انواع المنت ها

برنا صنعت یگانه فعالیت های صنعتی خود را با هدف تولید ابزار و سیستم های پیشرفته ی صنعتی برای کاهش وابستگی ایران به تکنولوژی های روز دنیا آغاز کرده است. این مجموعه با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه ی تولید بومی محصولات با برندهای معتبر در دنیا رقابت می کند. یکی از زمینه های فعالیت این مجموعه تولید انواع المنت های حرارتی و ترموکوپل است. برای مشاهده ی محصولات و کسب اطلاعات لازم در این زمینه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع مختلف المنت ها هستند. یکی از مهم ترین وظایف این محصول تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی حرارتی می باشد. این محصول برای استفاده در خطوط تولید و دستگاه ها طراحی شده است و از جمله محصولات مورد نیاز در صنایع مختلف می باشد. انواع مختلفی از این المنت ها تولید و عرضه می شود که المنت لوازم خانگی از جمله آن ها است. برای ساخت المنت ها سیمی را که قابلیت مقاومت الکتریکی دارد به دور استوانه ای از جنس سرامیک یا خاک نسوز که خاصیت نارسایی دارد می پیچانند. بیشتر این محصول را از جنس الوکروم یا نیکروم می سازند و به دلایلی مانند مقاومت بالا از آن استفاده می کنند. گذشتن جریان برق از این سیم باعث تولید گرما می شود. این محصول علاوه بر تولید گرما از آسیب رسیدن به بخش های داخلی نیز جلوگیری می کند.

انواع مختلف المنت

المنت ها را برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. ساختار این محصولات بر اساس نوع مصرف آن ها متفاوت خواهد بود. نوعی از هیترها یا المنت ها از عایق الکتریکی سرامیکی برخوردار است. تولید آن ها به صورت حلقه ای است و در ابعاد مختلفی تولید می شوند. از این نوع سرامیک در صنایع غذایی، دارویی، بسته بندی، پلاستیک، پلی اتیلن و غیره استفاده می شود.

هیترهای شیشه ای از گاز هالوژن تولید می شود. از این هیترها در صنایع گرمایش پلاستیک به دلیل توانایی در افزایش دما استفاده می شود. المنت میله ای استفاده ی زیادی در صنعت دارد. این محصول بسته به نوع آن با پوشش مس، استیل و تیتانیوم ساخته می شود. حفاظت از فشار الکتریکی به وسیله ی پوشش خارجی این محصول انجام می گیرد. انواع مختلفی از این المنت در ولتاژ و توان های مختلفی وجود دارد. صنایع شیشه، پلاستیک، بسته بندی و لوازم خانگی برای حفاظت از فشار فیزیکی از این المنت ها به وفور استفاده می کنند. می توان شکل و سایز این محصول را با توجه به درخواست مشتریان تغییر داد. در ساخت این المنت از استیل، آلیاژ ضد زنگ، تیتانیوم برای اساس گرمای المنت استفاده می کنند.

المنت های حلقه ای به صورت تسمه ای ساخته می شوند. انواع، سایز، پوشش بیرونی و میزان وات در این المنت قابل سفارش است. این المنت برای انتقال حرارت از سیلندرهای تزریق استفاده می کند. استفاده از این محصول در صنایع تولید و تزریق پلاستیک و صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم معمول است.

المنت فشنگی به دلیل قطر متغیری که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. این المنت ها را سیم کرم نیکل و عایق داخل غلاف گرم می کند. این المنت را می توان توسط ترموکوپول کنترل کرد و در فضای فشرده از آن استفاده کرد. تولید المنت فشنگی در ولتاژ، توان و اشکال مختلف تولید می شود.

هیترهای فلنچ دار گرمای زیادی را تولید می کنند. برای استفاده از این المنت باید نوع مواد مشخص باشد. برای نگهداری المنت از فلنچ استفاده می شود. مدل های استاندارد از این محصول از فولاد، فنچ برنجی و یا استیل استفاده می کنند.

المنت ضد اسید در برابر خوردگی مقاوم هستند. این محصول در سه نوع شیشه ای، استیل و تیتانیوم ساخته می شود. برای وان های آبکاری از این المنت استفاده می شود و طول، قطر و توان مختلفی دارد.

المنت کویل هیتر کارایی بالایی دارد. فعالیت این المنت ها در دمای بالای 700 درجه می باشد و انعطاف پذیری بالایی دارد. نیاز به حرارت بالا و محدودیت فضا باعث تولید این نوع المنت می شود.

نتیجه گیری

المنت سازی یگانه طراح و سازنده ی انواع المنت ها، با ارائه ی خدمات و محصولات برتر برای انواع صنایع پلاستیک، یخچال، کوره، سردخانه و پخش سیم رابط ترموکوپل و ملزومات هیدرولیک و پنوماتیک فعالیت های خود را با هدف جلب رضایت مشتریان انجام می دهد. برای اطلاع از شرایط و قیمت خرید انواع انبر برقی و ترموکوپل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. برای استفاده از امکانات جدیدی که المنت ها در صنایع مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند کافی است از محصولات ما در سایت برنا صنعت یگانه دید کنید و با متخصصان ما در این مجموعه در ارتباط با انتخاب نوع المنت مورد نیاز خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.