مقالات

آشنایی با المنت میله ای

آشنایی با المنت میله ای

آشنایی با المنت میله ای

به دلیل مصارف متعددی که انواع المنت های میله ای دارند برنا صنعت یگانه با تولید این محصول و در راستای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. المنت های میله ای در کارخانه ها، صنایع و مصارف خانگی بسیار پر کاربرد هستند. تولید بهترین و با کیفیت ترین المنت ها را از مجموعه ای بخواهید که توانایی رقابت با بازارهای داخلی و خارجی را داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید انواع المنت ها مانند المنت آپولون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع المنت های میله ای را از جنس نیکروم با درجه ی مقاومت بالا می سازند. این المنت درون لوله ی فلزی با مقاومت بالا قرار دارد. این المنت ها به دلیل دقت و اهمیتی که دارند در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. از این نوع المنت در صنایع مختلفی مانند بسته بندی، الکترونیک کریستالی، آزمایشگاه، پروژه های تحقیقاتی و غیره استفاده می کنند. مقاومت الکتریکی و مکانیکی این المنت ها بالا است و مصرف انرژی پایینی دارد. این نوع المنت ها به آسانی شکل می گیرد و به اشکال مربع، مثلث و گرد تبدیل می شود. گرمای این المنت ها با اتصال دو سر المنت ها ایجاد می شود. سیم نیکروم استفاده شده در این المنت ها انرژی الکترونیکی را در خود نگه می دارد. پودر اکسید منیزیم گرما و حرارت را به سطح عایق و روکش انتقال می دهد و المنت را سرخ و گرم می کند. المنت در مایعاتی مانند آب، قیر، روغن، گاز و غیره غرق می شود و در برابر خوردگی و رسوب مقاومت بالایی دارد.

انواع المنت حرارتی میله ای

المنت های میله ای با ولتاژ، کاربرد و شکل های مختلفی تولید می شوند. از جمله المنت هایی که گروه برنا صنعت یگانه تولید می کند ساخت المنت سشوار است. برای مشاهده ی انواع المنت ها می توانید با شماره های درج شد در سایت تماس بگیرید. از المنت میله ای استخری برای گرم کردن مخازن آبی و آب استخر استفاده می کنند. برقی که برای کار کرد این المنت ها استفاده می شود به صورت تک فاز و سه فاز است. ابعاد و ارتفاع این محصول به استخر بستگی دارد و در ارتفاع یک الی چهار متری تولید می شود. این المنت ها نیز از ساختار مس و آلومینیوم و سیم پیچ نیکروم تهیه می شود. بدنه و سیم پیچ ها اتصال الکتریکی ای به یکدیگر نداشته و خطری برای استفاده در استخر ندارد.

المنت سشوار

المنت آبگرمکن

المنت حرارتی فلزی است که تولید گرما را با جریان سه فاز و تک فاز امکان پذیر می کند. این محصول از روکشی با فولاد ضد زنگ ساخته شده است. المنت آبگرمکن مقاومت خوبی در برابر خوردگی و ضربه دارد. توان حرارتی این المنت ها مصرف انرژی را پایین می آورد و به دلیل استفاده از جریان برق این محصول با محیط زیست سازگار است.

المنت های فین دار پره ای برای ساخت بخاری های صنعتی و کارگاهی کارایی دارد. روکش اصلی آن استیل و یا گالوانیزه است و فنی که در کنار آن است هوا را به پشت المنت می فرستد. افزایش دما و گردش جریان هوا از جمله مزایای این محصول می باشد. این فن از آتش گرفتن هیتر و سرخ شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند.

المنت میله ای فلنج دار از المنت های با کیفیت و معروف حرارتی هستند و از سرامیک، شیشه و فلز ساخته می شوند. این المنت ها دو دسته ی مستقیم و غیر مستقیم دارند. در نوع غیر مستقیم المنت ها احتمال خوردگی بسیار بالا است. از این المنت در صنایع شیشه، سیالات، شوفاژ و پمپ بنزین استفاده می شود.

کاربردهای المنت لوله ای

المنت لوله ای به دلیل مقرون به صرفه بودن در گرمایش صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این المنت را برای گرم کردن مایعات، جامدات و گازها استفاده می کنند. در حالت گرمایش همرفت المنت هوای اطراف را گرم می کند و این گرما را به محیط انتقال می دهد. به دلیل سرعتی که انتقال حرارت دارد محصول سریعتر گرم می شود. این المنت ها به دلیل استفاده نکردن از فن بی صدا است و مصرف انرژی را پایین می آورد.

المنت فلنج دار

گرمایش تابشی به دلیل سطح دمای بالا باعث می شود المنت ها از خود انرژی ساطع کنند. این روش برای انتقال دما برای جامدات موثر است و در قسمت غلاف خارجی قرار می گیرد.

گرمایش رسانشی روش انتقال حرارت از طریق رسانش و جزء شایع ترین انتقال دما در جامدات به حساب می آید. این انتقال باید در زمان و برای هدف درستی باشد. فولاد معمولی برای انتقال حرارت عالی است.

نتیجه گیری

برای تهیه ی انواع المنت های حرارتی مناسب با نوع کاربرد می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و محصولات مجموعه ی ما را از طریق سایت مشاهده کنید. المنت یگانه تولید کننده ی بهترین المنت ها و کابین سونا در خدمت مشتریان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.